Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO endobalance.pl
- DEFINICJE
- Administrator – Katarzyna Łojek, prowadząca działalność gospodarcza pod firmą PRAKTYKA LEKARSKA Katarzyna Łojek, ul. Krogulcza 16, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471995309, kontaktowy adres e-mail we wszystkich sprawach i dla wszystkich osób i organów: hello@endobalance.pl,
- Sklep – sklep internetowy działający na stronie endobalance.pl, jak również na jej podstronach.
- KORZYSTANIE ZE SKLEPU
- Możliwość korzystania ze Sklepu jest warunkowana spełnieniem przez Państwa system teleinformatyczny następujących, minimalnych wymagań technicznych:
- urządzenie z dostępem do Internetu (np. laptop, palmtop, smartfon, tablet, komputer stacjonarny),
- system operacyjny (opcje): Windows (wersja 10), macOS (wersja 11.0, Big Sur) – wymienione lub nowsze;
- przeglądarka internetowa (opcje): Edge (wersja 100), Chrome (wersja 100), Safari (wersja 14), Mozilla Firefox (wersja 100) – wymienione lub nowsze;
- włączenie w przeglądarce internetowej JavaScript,
- włączenie w przeglądarce internetowej obsługi plików cookies dla bieżącej sesji.
- Możliwość zamówienia produktu lub zapisu na newsletter jest warunkowana posiadaniem przez Państwa aktywnego adresu e-mail z wolną pamięcią zdolną pomieścić e-mail Administratora, produkt i/lub newsletter.
- Korzystanie ze Sklepu za pomocą systemu teleinformatycznego, który nie spełnia wymagań określonych w regulaminie, może powodować nieprawidłowe funkcjonowanie Sklepu, za które Administrator nie ponosi odpowiedzialności.
- Sklep wykorzystuje pliki cookies (tzw. „ciasteczka”). Cookies to małe pliki tekstowe zapisywane na komputerze użytkownika lub innym urządzeniu mobilnym, w czasie korzystania przez niego z serwisów internetowych. Pliki te służą m.in. korzystaniu z różnych funkcji przewidzianych na danej stronie internetowej lub potwierdzeniu, że dany użytkownik widział określone treści z danej witryny internetowej.
- Pliki cookies są w pewnym zakresie niezbędne do prawidłowego działania Sklepu. Korzystając ze Sklepu użytkownik wyraża zgodę na umieszczanie plików cookies w swoim komputerze lub na innym urządzeniu z którego korzysta. Możliwa jest kontrola i zarządzanie zainstalowanymi cookies. Należy jednak pamiętać, że usunięcie bądź zablokowanie cookies może wpłynąć na sposób korzystania ze Sklepu – niektóre obszary mogą stać się niedostępne, niektóre funkcje mogą działać nieprawidłowo, a w niektórych przypadkach wiąże się to z całkowitym uniemożliwieniem korzystania ze Sklepu.
- Sklep stosuje następujące rodzaje plików cookies:
- cookies sesyjne (ang. user input cookies) – umożliwiają prawidłowe korzystanie z funkcji serwisu w czasie trwania sesji,
- cookies bezpieczeństwa (ang. user-centric security cookies) – pomagają wykrywać nadużycia i chronić przed nieautoryzowanym dostępem,
- cookies multimedialne (ang. multimedia player session cookies) – umożliwiają prawidłowe odtwarzanie materiałów audio i wideo.
- Okres przechowywania plików cookies
- cookies sesyjne – przechowywane do czasu wylogowania lub zamknięcia przeglądarki,
- cookies trwałe – przechowywane do czasu ich usunięcia przez użytkownika lub do upływu terminu wskazanego w ustawieniach plików (maksymalnie 12 miesięcy).
- INFORMACJE OGÓLNE
- Za pomocą Sklepu mogą Państwo zawrzeć umowę z Administratorem na wskazane w Sklepie produkty za ceny wskazane dla danych produktów. Poszczególne produkty opisano w dalszej części regulaminu. Zawarcie umowy następuje bez zakładnia konta w Sklepie. Zawrzeć umowę mogą wyłącznie osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
- Zapłata ceny następuje z góry, przy składaniu zamówienia i przed otrzymaniem przez Państwa danego produktu.
- Zapłata ceny następuje poprzez system płatności online PayU na jeden z dostępnych w tym systemie sposobów płatności:
- przelewy elektroniczne (wpłaty księgowane w czasie rzeczywistym w bankowości internetowej),
- płatność BLIK (z użyciem kodu generowanego w aplikacji bankowej),
- karty płatnicze (debetowe i kredytowe, w tym płatności wielowalutowe oraz subskrypcyjne),
- portfele cyfrowe (np. Google Pay, Apple Pay),
- płatności ratalne (rozłożenie płatności na raty, 100% online),
- płatności odroczone (odroczenie zapłaty w czasie do 30 lub więcej dni).
- Po naciśnięciu przycisku „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY” zostaną Państwo przekierowani w bezpiecznym połączeniu na stronę internetową podmiotu obsługującego daną płatność, w celu jej realizacji.
- Termin na realizację umowy przez Administratora każdorazowo liczony jest od momentu zaksięgowania zapłaty na rachunku bankowym Administratora. Zaksięgowanie zapłaty następuje w terminach i na zasadach przewidzianych przez podmiot obsługujący daną płatność.
- Szybko i efektywnie mogą Państwo skontaktować się z nami pod adresem e–mail: hello@endobalance.pl.
- Informacje przedstawione w Sklepie stanowią ofertę Administratora. Poprzez kliknięcie przycisku „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY” i uiszczenie zapłaty przyjmują Państwo ofertę i tym samym zawierają umowę. Poprzez zawarcie umowy Administrator zobowiązuje się dostarczyć zamówiony przez Państwa produkt w zamian za zapłatę ceny.
- Po zawarciu umowy Administrator wysyła Państwu wiadomość e-mail pt. „Potwierdzenie zawarcia umowy”, stanowiącą zarazem trwały nośnik potwierdzający zawarcie umowy i uiszczenie ceny. Powołana wiadomość stanowi e-mail pisany zwykłym tekstem, który można odtworzyć w każdym systemie poczty elektronicznej, przy zastosowaniu każdego systemu operacyjnego, który umożliwia dostęp do Internetu oraz każdej przeglądarki internetowej, przy czym załączony do wiadomości e-mail zostanie plik w formacie pdf zawierający niniejszy regulamin, który można odczytać przy wykorzystaniu programów takich jak Acrobat Adobe Reader, Foxit Reader, Sumatra PDF, Preview (dla systemu macOS). Pojemność wiadomości e-mail wyniesie łącznie nie więcej niż 5 MB.
- W zakresie składania zamówienia, porozumiewamy się z Państwem wyłącznie poprzez formularz zamówienia dostępny w Sklepie. W zakresie ewentualnej rezygnacji z zamówienia lub jego części porozumiewamy się z Państwem poprzez wiadomości e-mail pod adresem: hello@endobalance.pl.
- Administrator ma obowiązek dostarczenia Państwu produktów bez wad. Administrator ponosi odpowiedzialność za wady produktów na zasadach przewidzianych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny („KC”) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, a w szczególności art. 556 oraz art. 556(1)-556(3) KC i następnych – dla dostaw treści cyfrowych (np. e-book, film) oraz książek i nośników materialnych, jak również art. 734 KC i następnych – dla świadczenia usług cyfrowych (webinar na żywo).
- Reklamacje mogą Państwo składać pod adresem e–mail: hello@endobalance.pl. Złożenie reklamacji w podany wyżej sposób pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji, aczkolwiek złożenie reklamacji we wskazany sposób nie stanowi wymogu złożenia, rozpatrzenia lub uznania
- Procedura reklamacyjna rozpoczyna się w chwili otrzymania przez nas Państwa zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamację rozpatrujemy do 30 dni od dnia jej otrzymania.
- Informujemy, że mogą Państwo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W ramach alternatywnych metod rozstrzygania sporów, w przypadku braku uznania przez nas Państwa roszczenia, mogą Państwo zwrócić się do neutralnej strony, która zaproponuje działania w celu znalezienia polubownego rozwiązania. Przykładowo, mogą Państwo zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej Delegatura w Bielsku – Białej (ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała) z wnioskiem o wszczęcie działań mediacyjnych w celu polubownego zakończenia sporu cywilnoprawnego.
- Produkty w Sklepie stanowią materiały pomagające Państwu zadbać o własne zdrowie, niemniej ich zastosowanie nie gwarantuje uzyskania określonych rezultatów. Wyniki mogą się różnić w zależności od etyki pracy, poziomu motywacji, indywidualnych uwarunkowań, umiejętności i doświadczenia, staranności w stosowaniu zaleceń, czy innych czynników.
- Wszystkie treści przedstawione w produktach sprzedawanych w Sklepie mają wartość informacyjną, edukacyjną i przedstawiają osobiste opinie autorów, a w efekcie nie mogą zastąpić profesjonalnej, indywidualnej porady np. farmaceutycznej, lekarskiej, czy psychologicznej.
- PRODUKT NR 1 – TREŚCI CYFROWE – e-book, filmik
- Administrator dostarcza treści cyfrowe poprzez jednorazowe przesłanie ich Państwu za pomocą wiadomości e-mail na wskazany przez Państwa, aktywny adres e-mail z pojemnością pamięci niezbędną do odbioru tego maila i danego produktu . Wiadomość stanowi e-mail pisany zwykłym tekstem, który można odtworzyć w każdym systemie poczty elektronicznej, przy zastosowaniu każdego systemu operacyjnego, który umożliwia dostęp do Internetu oraz każdej przeglądarki internetowej. Pojemność samej wiadomości e-mail wyniesie łącznie nie więcej niż 5 MB i zostanie ona powiększona o pojemność zamówionej treści cyfrowej.
- Administrator dostarcza treści cyfrowe w postaci:
- e-book’ów w formatach cyfrowych PDF, EPUB, MOBI, które odczytywane mogą być na wszystkich urządzeniach odczytujących ww. formaty, np. Kindle, smartfon, tablet, komputer, przy wykorzystaniu programów takich jak Acrobat Adobe Reader, Foxit Reader, Sumatra PDF, Preview (dla systemu macOS), a które zabezpieczone są w następujący sposób: ochrona przed kopiowaniem i powielaniem pliku (tzw. zabezpieczenie DRM lub znak wodny),
- materiałów tekstowych i/lub graficznych w postaci plików w formacie PDF, które odczytywane mogą być na wszystkich urządzeniach odczytujących ww. format, np. Kindle, smartfon, tablet, komputer, przy wykorzystaniu programów takich jak Acrobat Adobe Reader, Foxit Reader, Sumatra PDF, Preview (dla systemu macOS), a które zabezpieczone są w następujący sposób: ochrona przed edycją i kopiowaniem treści,
- nagrań audio w formatach MP3, WAV, które odczytywane mogą być na wszystkich urządzeniach odczytujących ww. format, np. smartfon, tablet, komputer, przy wykorzystaniu programów takich jak Windows Media Player, iTunes, VLC Media Player, a które zabezpieczone są w następujący sposób: ochrona pliku przed nieautoryzowanym kopiowaniem,
- nagrań audio-wideo w formatach MP4, AVI, które odczytywane mogą być na wszystkich urządzeniach odczytujących ww. format, np. smartfon, tablet, komputer, przy wykorzystaniu programów takich jak Windows Media Player, VLC Media Player, QuickTime Player, a które zabezpieczone są w następujący sposób: ochrona pliku hasłem lub znakami wodnymi.
- Administrator dostarcza treści cyfrowe do 30 minut od momentu zaksięgowania zapłaty na jego rachunku bankowym, przy czym otrzymanie przez Państwa wiadomości e-mail pt. „Potwierdzenie zawarcia umowy” wskazuje, że zaksięgowanie takie nastąpiło.
- Administrator informuje, że dostarczanie treści cyfrowych powoduje, że nie przysługuje Państwu prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, gdyż Administrator rozpocznie świadczenie za Państwa wyraźną i uprzednią zgodą wyrażoną poprzez zaznaczenie check-box’a, przy którym są Państwo informowani, że w związku ze spełnieniem świadczenia przez Administratora i przekazaniem Państwu potwierdzenia zawarcia umowy na odległość, nie przysługuje Państwu prawo odstąpienia od umowy, co przyjmują Państwo do wiadomości.
- W przypadku zakupu przez Państwa produktu typu „wyzwanie”, oprócz treści cyfrowych wskazanych w opisie danego produktu otrzymają Państwo zaproszenie do zamkniętej grupy na portalu/aplikacji Instagram i/lub bon zniżkowy na katering firmy kateringowej wskazanej przy produkcie. Administrator nie zapewnia Państwu konta na Instagramie, które należy założyć we własnym zakresie. Zaproszenie do zamkniętej grupy na Instagramie nastąpi poprzez jednorazowe przesłanie zaproszenia za pomocą wiadomości e-mail na wskazany przez Państwa, aktywny adres e-mail z pojemnością pamięci niezbędną do odbioru tej wiadomości. Wiadomość stanowi e-mail pisany zwykłym tekstem, który można odtworzyć w każdym systemie poczty elektronicznej, przy zastosowaniu każdego systemu operacyjnego, który umożliwia dostęp do Internetu oraz każdej przeglądarki internetowej. Pojemność samej wiadomości e-mail wyniesie łącznie nie więcej niż 5 MB. Zasady świadczenia kateringu określa dana firma kateringowa, a Administrator zapewnia wyłącznie zniżkę na świadczone usługi kateringu przez daną firmę.
- PRODUKT NR 2 – USŁUGI CYFROWE – webinar na żywo
- Po zakupieniu przez Państwa produktu webinaru, Administrator przesyła do Państwa link do webinaru planowanego w terminie określonym w opisie produktu, za pomocą wiadomości e-mail na wskazany przez Państwa, aktywny adres e-mail z pojemnością pamięci niezbędną do odbioru maila. Wiadomość stanowi e-mail pisany zwykłym tekstem, który można odtworzyć w każdym systemie poczty elektronicznej, przy zastosowaniu każdego systemu operacyjnego, który umożliwia dostęp do Internetu oraz każdej przeglądarki internetowej. Pojemność samej wiadomości e-mail wyniesie łącznie nie więcej niż 5 MB.
- Administrator przesyła link do webinaru do 24 godzin od momentu zaksięgowania zapłaty na jego rachunku bankowym, przy czym otrzymanie przez Państwa wiadomości e-mail pt. „Potwierdzenie zawarcia umowy” wskazuje, że zaksięgowanie takie nastąpiło.
- Administrator świadczy usługę cyfrową w postaci webinaru odbywającego się na żywo – bez rejestracji głosu, ani obrazu – która warunkowana jest spełnieniem przez Państwa system teleinformatyczny następujących, minimalnych wymagań technicznych:
- urządzenie z dostępem do Internetu (np. laptop, palmtop, smartfon, tablet, komputer stacjonarny),
- system operacyjny (opcje): Windows (wersja 10), macOS (wersja 11.0, BigSur) – wymienione lub nowsze;
- przeglądarka internetowa (opcje): Edge (wersja 100), Chrome (wersja 100), Safari (wersja 14), Mozilla Firefox (wersja 100) – wymienione lub nowsze;
- program, w którym odbywać się będzie webinar, to jest streamYard albo webinarJam,
- włączenie w przeglądarce internetowej JavaScript,
- włączenie w przeglądarce internetowej obsługi plików cookies dla bieżącej sesji.
- W przypadku zaistnienia siły wyższej, Administrator może odwołać webinar i zwrócić Państwu środki w terminie do 7 dni od dnia odwołania (prawo Administratora do odstąpienia od umowy do momentu rozpoczęcia webinaru). Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie zewnętrznie, niezależne od Administratora, którego nie sposób było przewidzieć lub którego skutkom nie sposób się przeciwstawić, np. choroba, czy wypadek.
- W zakresie zamówienia usługi cyfrowej w postaci webinaru przysługuje Państwu prawo do odstąpienia od umowy z zastrzeżeniem ust. 6.
Prawo odstąpienia od umowy – usługi cyfrowe
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, to jest PRAKTYKA LEKARSKA Katarzyna Łojek, ul. Krogulcza 16, 43-300 Bielsko-Biała, hello@endobalance.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy – usługi cyfrowe
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.
Wzór formularza odstąpienia od umowy – usługi cyfrowe
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: PRAKTYKA LEKARSKA Katarzyna Łojek, ul. Krogulcza 16, 43-300 Bielsko-Biała, hello@endobalance.pl
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi: ___________________________________________________.
Data zawarcia umowy: __________________
Imię i nazwisko konsumenta(-ów): __________________
Adres konsumenta(-ów): __________________
Podpis konsumenta(-ów): __________________
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data: __________________
(*) Niepotrzebne skreślić.
- Administrator informuje, że prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług cyfrowych Państwu nie przysługuje, zgodnie z art. 38 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, gdy Administrator wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią Państwa zgodą, w sytuacji gdy zostaliście Państwo poinformowani przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Administratora utracą Państwo prawo odstąpienia od umowy, i przyjęli to Państwo do wiadomości, co nastąpiło poprzez zaznaczenie przez Państwa check-box’a.
- PRODUKT NR 3 – KSIĄŻKI I INNE NOŚNIKI MATERIALNE
- Administrator dostarcza książki i inne nośniki materialne poprzez przesłanie ich Państwu za pośrednictwem określonej firmy świadczącej usługi pocztowe lub kurierskie, to jest: DPD, Inpost, Poczta Polska.
- Administrator wysyłka książki i inne nośniki materialne do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania zapłaty na jego rachunku bankowym, przy czym otrzymanie przez Państwa wiadomości e-mail pt. „Potwierdzenie zawarcia umowy” wskazuje, że zaksięgowanie takie nastąpiło. Dostawa następuje najpóźniej do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania zapłaty na rachunku bankowym Administratora.
- W zakresie zamówienia książek i innych nośników materialnych przysługuje Państwu prawo do odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy – książki i inne nośniki materialne
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie towaru. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, to jest PRAKTYKA LEKARSKA Katarzyna Łojek, ul. Krogulcza 16, 43-300 Bielsko-Biała, hello@endobalance.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy – książki i inne nośniki materialne
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam towar na adres: PRAKTYKA LEKARSKA Katarzyna Łojek, ul. Krogulcza 16, 43-300 Bielsko-Biała, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towar przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.
Wzór formularza odstąpienia od umowy – książki i inne nośniki materialne
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: PRAKTYKA LEKARSKA Katarzyna Łojek, ul. Krogulcza 16, 43-300 Bielsko-Biała, hello@endobalance.pl
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów: ___________________________________________________________.
Data odbioru: __________________
Imię i nazwisko konsumenta(-ów): __________________
Adres konsumenta(-ów): __________________
Podpis konsumenta(-ów): __________________
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data: __________________
(*) Niepotrzebne skreślić.
- NEWSLETTER
- Podczas składania zamówienia mogą Państwo wyrazić zgodę na otrzymywanie bezpłatnego newsletter’a Administratora. Wyrażenie zgody następuje poprzez zaznaczenie trzech check-box’ów ze zgodami oraz ich finalne zatwierdzenie poprzez przycisk „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”.
- Pod tym adresem: endobalance.pl/XXX, mogą Państwo wyrazić zgodę na otrzymywanie bezpłatnego newsletter’a Administratora bez konieczności składania zamówienia. Wyrażenie zgody następuje poprzez zaznaczenie trzech check-box’ów ze zgodami oraz ich finalne zatwierdzenie kliknięciem w przycisk „ZAPISUJĘ SIĘ ”.
- Pierwszy check-box wskazuje na udzielenie zgody w trybie 398 ust. 1 ustawy z dnia 12 lipca 2024 roku Prawo komunikacji elektronicznej na używanie przez Administratora automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, w szczególności w ramach korzystania z usług komunikacji interpersonalnej do celów przesyłania Państwu informacji handlowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, w tym marketingu bezpośredniego, poprzez przesyłania na Państwa adres e-mail newsletter’a, a w tym ofert handlowych.
- Drugi check-box wskazuje na udzielenie zgody w trybie 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) na przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Administratora w celu przesyłania informacji handlowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, w tym marketingu bezpośredniego.
- Trzeci check-box potwierdza zapoznanie się z Regulaminem i stanowi zobowiązanie do stosowania się do niego.
- Po zapisaniu na newsletter Administrator wysyła Państwu wiadomość e-mail pt. „Potwierdzenie zapisu na newsletter”, stanowiącą zarazem trwały nośnik potwierdzający zapis. Powołana wiadomość stanowi e-mail pisany zwykłym tekstem, który można odtworzyć w każdym systemie poczty elektronicznej, przy zastosowaniu każdego systemu operacyjnego, który umożliwia dostęp do Internetu oraz każdej przeglądarki internetowej, przy czym załączony do wiadomości e-mail zostanie plik w formacie pdf zawierający niniejszy regulamin, który można odczytać przy wykorzystaniu programów takich jak Acrobat Adobe Reader, Foxit Reader, Sumatra PDF, Preview (dla systemu macOS). Pojemność wiadomości e-mail wyniesie łącznie nie więcej niż 5 MB.
- Zgodę na przesyłanie newsletter’a lub przetwarzanie danych osobowych mogą Państwo cofnąć w dowolnym momencie, przy czym zalecamy przesłanie nam w tym celu wiadomości e-mail na adres: hello@endobalance.pl. Cofnięcie którejkolwiek zgody oznacza rezygnację z otrzymywania newsletter’a Administratora.
- Administrator może zaprzestać wysyłania Państwu newsletter’a w każdej chwili i bez podawania przyczyny, o czym poinformuje Państwa mailowo.
- PRAWA AUTORSKIE
- Prawa autorskie do produktów stworzonych przez Administratora pozostają pod ochroną ustawy z dnia 04 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych i oznaczone są jego logo i klauzulą wykorzystania.
- Poprzez dostarczenie Państwu treści cyfrowych, do których prawa autorskie przysługują Administratorowi, Administrator udziela Państwu – w cenie dostawy tych treści – licencji niewyłącznej na korzystanie z utworów składających się na te treści, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, wyłącznie w celu zmierzania do poprawy Państwa zdrowia poprzez zastosowanie treści wskazanych w tych produktach. Udzielenie licencji następuje bez prawa do udzielenia sublicencji, wyłącznie na następujących polach eksploatacji: wyświetlania utworów na urządzeniach przeznaczonych do wyświetlania obrazu, takich jak monitor komputerowy, czy wyświetlacz telefonu lub tabletu oraz czasowego zwielokrotniania utworów niezbędnego do ich ww. wyświetlania, np. polegającego na wprowadzeniu do pamięci operacyjnej (RAM) komputera, wykonaniu jej ulotnej kopii w pamięci podręcznej (cache) dysku twardego czy serwera pośredniczącego w transmisji w sieci, czy prostym przesyle (mere conduit).
- ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH (RODO)
- W zakresie przetwarzania danych osobowych dla nabywców produktów Administrator stosuje następujące pouczenie dot. przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (dalej jako: „RODO”) administrator informuje nabywców produktów, że:
- administratorem Państwa danych osobowych jest Katarzyna Łojek, prowadząca działalność gospodarcza pod firmą PRAKTYKA LEKARSKA Katarzyna Łojek, ul. Krogulcza 16, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471995309, hello@endobalance.pl,
- kontakt w zakresie danych osobowych wprost z administratorem możliwy jest przez następujący adres e-mail: hello@endobalance.pl,
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny, ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości, ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług – w celu realizacji umowy lub do podjęcia działań na Państwa żądanie, przed zawarciem umowy oraz rozliczenia umowy w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora w postaci ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń w postępowaniu sądowym, administracyjnym lub też innym postępowaniu pozasądowym;
- odbiorcami Państwa danych osobowych, w zależności od potrzeby, będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO oraz ww. ustaw – podmioty uczestniczące w realizacji umowy, podmioty zajmujące się obsługą prawną i bezpieczeństwem danych osobowych u administratora, dostawcy usług technicznych i informatycznych administratora, podmioty świadczące usługi księgowe dla administratora, podmioty świadczące usługi wysyłkowe;
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO: podmioty zajmujące się obsługą prawną i bezpieczeństwem danych osobowych u administratora, dostawcy usług technicznych i informatycznych administratora, firmy ubezpieczeniowe administratora;
- Państwa dane osobowe przechowywane będą:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO oraz ww. ustaw – przez okres niezbędny do zapewnienia prawidłowej realizacji umowy i jej rozliczenia z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń i zobowiązań podatkowych;
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – do czasu ustania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora;
- posiadają Państwo, w zależności od ww. podstawy przetwarzania:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO oraz ww. ustaw – prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych (na zasadach z art. 15 RODO), ich sprostowania (na zasadach z art. 16 RODO), usunięcia (na zasadach art. 17 RODO) lub ograniczenia przetwarzania (na zasadach art. 18 RODO), prawo do przenoszenia danych (na zasadach art. 20 RODO, gdy przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany),
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych (na zasadach z art. 15 RODO), ich sprostowania (na zasadach z art. 16 RODO), usunięcia (na zasadach art. 17 RODO) lub ograniczenia przetwarzania (na zasadach art. 18 RODO), prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (na zasadach art. 21 RODO),
- mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, to jest Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stanisława Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa ),
- podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową lub niemożnością zawarcia umowy lub jej rozliczenia lub też odmową lub niemożnością podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy lub niemożnością wykonania czynności, dla których konieczne jest przetwarzanie Państwa danych.
- W zakresie przetwarzania danych osobowych dla subskrybentów newsletter’a Administrator stosuje następujące pouczenie dot. przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (dalej jako: „RODO”) administrator informuje subskrybentów newsletter’a, że:
- administratorem Państwa danych osobowych jest Katarzyna Łojek, prowadząca działalność gospodarcza pod firmą PRAKTYKA LEKARSKA Katarzyna Łojek, ul. Krogulcza 16, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471995309, hello@endobalance.pl,
- kontakt w zakresie danych osobowych wprost z administratorem możliwy jest przez następujący adres e-mail: hello@endobalance.pl,
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w celu przesyłania informacji handlowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 12 lipca 2024 roku Prawo komunikacji elektronicznej, w tym marketingu bezpośredniego,
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora w postaci ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń w postępowaniu sądowym, administracyjnym lub też innym postępowaniu pozasądowym;
- Państwa dane osobowe przechowywane będą:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – do czasu cofnięcia zgody,
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – do czasu ustania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora;
- odbiorcami Państwa danych osobowych, w zależności od potrzeb, będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące na zlecenie administratora w przesyłaniu informacji handlowej w tym marketingu bezpośredniego, podmioty zajmujące się obsługą prawną i bezpieczeństwem danych osobowych administratora, dostawcy usług technicznych i informatycznych administratora, a w przypadku przetwarzania na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO dodatkowo firmy ubezpieczeniowe administratora,
- posiadają Państwo, w zależności od ww. podstawy przetwarzania:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych (na zasadach z art. 15 RODO), prawo do ich sprostowania (na zasadach z art. 16 RODO), usunięcia (na zasadach art. 17 RODO) lub ograniczenia przetwarzania (na zasadach art. 18 RODO), prawo do przenoszenia danych (na zasadach art. 20 RODO, gdy przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany), prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (na zasadach art. 7 ust. 3 RODO – cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych (na zasadach z art. 15 RODO), ich sprostowania (na zasadach z art. 16 RODO), usunięcia (na zasadach art. 17 RODO) lub ograniczenia przetwarzania (na zasadach art. 18 RODO), prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (na zasadach art. 21 RODO),
- mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, to jest Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stanisława Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa ),
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym odmowa podania danych skutkować będzie niemożnością przesyłania newsletter’a lub niemożnością wykonania czynności, dla których konieczne jest przetwarzanie Państwa danych.
- ZMIANA REGULAMINU
- Administrator może zmienić niniejszy regulamin poprzez umieszczenie nowej wersji regulaminu na stronie internetowej, a zmiana następuje wraz z umieszczeniem tej nowej wersji, z zastrzeżeniem zmian dot. newsletter’a określonych w ust. 3.
- Do wszelkich umów dot. produktów zawartych przed zmianą regulaminu zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu w wersji sprzed zmiany.
- Zmiana regulaminu w zakresie newsletter’a zostanie każdorazowo zakomunikowana subskrybentom newsletter’a poprzez wysłanie im wiadomości e-mail z nową treścią regulaminu. W przypadku braku Państwa sprzeciwu wobec nowej treści Regulaminu w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o zmianach, uznaje się, że dokonali Państwo akceptacji i związani są nową treścią regulaminu. Złożenie przez Państwa sprzeciwu wobec nowej wersji regulaminu powoduje zaprzestanie wysyłania Państwu newsletter’a.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Aktualna wersja niniejszego regulaminu jest stale dostępna na stronie internetowej endobalance.pl/regulamin
- W przypadku, gdy nie są Państwo konsumentami i dopuszczą się Państwo wykorzystania produktów lub treści w nich zawartych w sposób sprzeczny z prawem lub postanowieniami niniejszego regulaminu, zapłacą Państwo karę umowną na rzecz Administratora w kwocie 20.000 zł za każdy przypadek naruszenia z osobna. Administrator ma prawo dochodzenia odszkodowania przenoszącego zastrzeżoną karę umowną.
- W przypadku, gdy nie są Państwo konsumentami wyłącznie właściwe w Państwa relacjach z Administratorem jest prawo polskie, a wszelkie spory rozstrzyga wyłącznie sąd właściwy dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej przez administratora.
